tjockvawa

Jag jobbar för tillfället. Men inte i mitt...

Publicerad 2012-05-14 17:32:36 i Allmänt

Jag jobbar för tillfället. Men inte i mitt vanliga distrikt så det är lite ovant o mest jobbigt är det att hitta till alla. Särskilt de som bor på Husby backe... Där finns ju ingen logistik alls i hur dom har placerat husen. Men det går fin fint o jag är till o med lite tidig. Har bara en vårdtagare kvar innan fikat så jag fuskar o sitter en stund i bilen o är lat... Fy på mej!! Men jag vill berätta att idag är dagen då jag tar tag i mitt viktliv igen! 4 kg plus på vågen är inte kul men det är bara att köra!! Har fört checklista o fyllt i min vikt. Jag är på G!! Puss

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-05-14 19:41:51

Härligt då kör jag med på behöver ditt stöd jävla skitdåligt går det just nu

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2012-05-18 11:04:59

Loppet går klockan 13,00, du har väll delat tur ;=)

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela