tjockvawa

Nä jag hinner inte andas...

Publicerad 2012-05-10 12:48:37 i Allmänt

Nä för jag glömde ju skriva att vi ska på koutsläpp i helgen oxå och jag blev just påmind om att jag jobbar den kvällen som Syrran tar studenten och jag måste försöka byta bort den om det går... Värsta är väl att det är fler som ska på stundetskivor...
När min "ridbarnvakt" ringde imorse och sa att hon var skadad och inte kan följa med Lithea idag så höll världen på att helt rasa samman för mej!
Lithea missade förra veckans ridning då jag var bortrest o nästa vecka är torsdagen röd (ingen ridning) o Lithea håller på att längta ihjäl sig.
Hastigt och lustigt blev det oxå bestämt att Litheas nya fritafröknar skulle komma o hälsa på dagis i morse kl 9. Då kunde ju jag passa på att träffa dom! Så jag gick senare än tänkt till VC med Havanna för provtagningen som tog sammanlagt 2 timmar! Väntetid, emlaplåster som ska sitta en timma, och sen tog det ett tag o hitta ett bra kärl på snuttigumman som var jätteduktig!
Träffade en jobbarkompis på VC, satt o snackade lite och hon sa att hon ABSOLUT tyckte jag skulle ta ledigt ikväll. Jag tog henne på orden. Jag tar ledigt, jag följer med till stallet och jag går på föräldramötet! Och jag ska försöka andas lite...
Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-05-10 19:28:51

Nu vännen så tar du och lyssnar / lyder mig. Nu tar du det lugnt! Om det är för mycket jobb så får du ringa och säga att du är sjuk för det är du ju på sätt och vis i själen om du är så slut! Kanske inte sjukanmäla och gå på student men för att sova!



I morgon gör du ingenting, hör du det!



Kram

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-05-10 19:43:16

Jo men det är ok om du dricker kaffe och bloggar lite i mellan.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela