tjockvawa

89-åringen i NT

Publicerad 2013-12-20 07:50:01 i Allmänt

Ni som läst NT idag har kunnat läsa om att en 89-årig man befaras ha blivit innebränd i sitt hus. Lilla lilla söta "gubben". På torsdagar får han hjälp att duscha, då går han upp i ottan för att elda för varmvatten.
I går måste något ha gått jättesnett o jag ber o hoppas att sov o inte märkte något. Hatar bliden som kommer upp av en panikslagen gammal farbror som inte kan ta sig ut!
Men vilket hemskt sätt att dö på! Nä då vill jag att han ska ha somnat på sängen o hunnit dö innan han märkt att hans hus brunnit! (såklart önskar jag ju mest att han inte blivit innebränd alls men det är alltså inte troligt)
Stackars stackars stackars min fd kollega som kom ut till gubben på morgonen i tron om att han ligger redo för dusch o väntar på henne men istället möts av ett hus i lågor!

Många tankar går såklart till de anhöriga oxå!!
Mitt hjärta blöder!
Sov gott lilla G!!


Vågen visade 80, 8 o sen i lördags är det -1, 2 kg. Helt okej o nu vill jag ha bort 9 hekto till innan året är slut!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela