tjockvawa

Analys...

Publicerad 2013-12-11 21:31:20 i Allmänt

Funderar, klurar o analyserar...
Unnade mej god mat, dricka o dessert i fredags. I lördags åt jag hotellfrukost, fikade med världens största Brownie o tog sen lunch på Mc Donald's. Väl hemma försökte jag skärpa mej men det föll när jag fick syn på en Daim o ett rör Pringles. Söndag var det ju julbord men till kvällen endast yoghurt.
Måndag o vardag på jobbet. Åt en färsbiff o mycket grönsaker till lunch o stekte fläskfile till middag med ris o sås. Jag tog bara lite ris till.
Tisdag, ledig åt ingen vettig mat under dagen utan endast 3 creps o rostade mackor o GODIS o så julbord igen. När jag skriver ner det så här så är det kanske inte konstigt att man gått upp nästan 3 kilo ( vilket inte var riktigt sant då jag vägde mej efter att jag tagit på mig byxor som jag vet väger 0, 5 kg, jo jag har kontrollvägt mej med o utan byxorna...)
Så hela sanningen är alltså inte att det bara är vätska.
Tror hela sanningen är att jag lagt på mej LITE vätska, har ägglossning o ätit alldeles för mycket o för fel i 4 dagar.
Detta innebär med andra ord att jag bara hinner banta 3 dagar denna vecka o jag får nog räkna med ett plus på fredag. Eller nog, jag VET att det blir så frågan är nu bara hur stort eller litet det blir.
Fasta gick inte jättebra idag men jag har hållt mej ifrån kolhydrater skapligt o ätit små portioner o bytt ut nåt mål med shake.
Jag har försökt bälja i mej vatten för o bli av med eventuell vätska o ska försöka att inte deppa ihop över pluset på fredag utan fortsätta kämpa på igen!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-12-12 10:35:40

Nya tag du vet ju att du kan. Varför kör du inte viktväktarna det är du ju så bra på.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela