tjockvawa

Dagens vikt.

Publicerad 2013-12-06 09:20:35 i Allmänt

81, 0 vägde jag i morse. Med andra ord en viktnedgång med 0, 8 kilo. Det är jag nöjd med!

Men frågan är ju hur muntert det kommer se ut nästa vecka.
Har tre restaurangbesök inplanerade fram till nästa vägning!
Vi åker till Stockholm idag för en hotell övernattning o ska gå på Junibacken imorgon. Ikväll blir det alltså att käka ute.
Putte o jag firade 10 år igår o på hotellrummet väntar en liten överraskning i form av en flaska bubbel o en exotisk fruktbricka (tror inte han läser min blogg).
På söndag har vi bokat julbord o ska ta med barnens farmor (överraskning för henne oxå) som tack för allt hon hjälper oss med. På tisdag ska jag på (samma) julbord med jobbet...
Får försöka ha taktiken att sluta äta när jag är mätt o kanske skulle man ta att börja röra lite på sig igen...

Har haft ont i nacken o ryggen hela veckan o borde kanske ta mig tid att besöka en massör oxå.
Tog mig åtminstone tid att sitta på massagedynan en stund nu.
Ska ta en varm dusch o be karln massera in lite voltaren gel på nacke o rygg efter det.
Sen lunch, sen hämta Lithea o så drar vi, trots en febrig liten Havanna... TYPISKT!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela