tjockvawa

Farväl skallebank!

Publicerad 2013-12-04 11:06:48 i Allmänt

 
Så här kände jag mig vid läggdags igår.
Tog två tabletter + att jag smörjde nacken med voltaren gel en stund innan, kände ju att värken kom därifrån.
Vaknade och hade endast lite "spår" av den kvar.
Men jag känner att nacken och ryggen skulle behöva få besök av en riktigt duktig massör!
Får se om jag åtminstone hinner sätta mig på massagemadrassen en stund i eftermiddag.
 
Och imorgon är det dags för vägning igen.
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-04 11:11:56

Nä fasen, vägdagen är ju i övermorgon!
Tänkte att det var fredag redan imorgon men vi ska väl förbi torsdagen först!

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-12-04 23:35:55

Ja jag tänkte väl det..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela