tjockvawa

Äkta vänskap!

Publicerad 2013-07-28 23:27:20 i Allmänt

Vet ni vad!?
Jag har turen att ha en sån där vän som verkligen vet allt om mej men som ändå inte dömer mej, inte skrattar åt mej, som tycker jag duger som jag är och som förstår mej o känner mej utan och innan!
Hon är en bra lyssnare, kommer med goda råd och ser alltid allt så klart o vuxet när jag är naiv o spontan.
Jag tänker ofta på hur glad jag är att jag har henne o får ta del av hennes liv o hennes familj. Hon har de underbaraste av töser och hon är något av det vackraste jag vet.
Ibland har vi inte tid att höras eller ses på veckor, ibland månader men vi vet alltid att vi finns där för varandra jämt. Året om. Dygnet runt.
Inte för att det spelar någon roll om hon skulle vara ful men kolla bara vilken perfekt ansiktsform hon har. Vilket glansigt hår, perfekta raka tänder, finaste färgen i ansiktet o så glada, lysande, vackert blå ögon med perfekta naturliga ögonbryn!



Du betyder så otroligt mycket för mej Sandra!!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-30 14:39:36

Men halli hallå nu sprutar tårarna .... Love you

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela