tjockvawa

Fotboll...

Publicerad 2013-07-24 20:36:42 i Allmänt

Nä alltså jag är inget fan men det har ju gått riktigt bra för damerna o ikväll är det väl inget annat på TV heller va så det är väl vad jag kommer somna till i soffan ikväll.

Försöker tänka på vad o hur mycket jag äter men dåligt med motion.
Lite tjuvvägning imorgon tänkte jag o så fortsätter jag att äta måttligt veckan ut o på måndag börjar jag köra hårt! :-)
Det är ju sommar, halvsemester o varmt o skönt!
Blir en del spring på jobbet oxå ju!
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Gunilla Kalered

Publicerad 2013-07-24 21:29:03

Du får gärna komma och springa i Janssons kärr och jag och prinsessorna kan plocka blåbär. Törs inte springa där själv för det är för kuperat för den här tunga kroppen.
Hups imorgon händer det!
Puss och kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela