tjockvawa

Hopplösa unge!!

Publicerad 2013-07-05 23:04:07 i Allmänt

Den här gången är det inte nån av mina egna ungar jag är irriterad på... Har en lillebror jag verkligen inte blir klok på ibland!!!
Blir tokig på att det inte går o få grepp om honom o jag vet i FAN hur jag ska göra för att hjälpa honom!

Ja ja... Puttes semester firade vi in på Kinarestaurangen med god mat men med Cola light.
Fredagsmyset fick bli naturella nötter o några m&m's.

Imorgon ska det fixas lite presenter på fm medan Putte lite spontant ska spela fotboll...
Är rädd att semestern fortsätter med en skadad Putte! Tänker han sitta på akuten efter matchen får han göra det själv för jag ska vara med o döpa min guddotter!!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela