tjockvawa

Lite nervös nu...

Publicerad 2013-07-02 22:36:12 i Allmänt

Jo för precis nyss bestämdes det att jag och Lithea ska ut till en fd kollega till mej imorgon. Det är väl inte det att jag är rädd eller nervös för att träffa henne. Men det vi ska roa oss med där är ju lite läskigt! Vi ska alla tre rida en sväng!! Det var ju inte igår jag satt på hästryggen o Lithea är ju ändå bara nybörjare så det är lite pirrigt att jag inte finns på marken på sidan av lixom.
Men Lithea blir nog glad när hon får höra nyheten imorgon!!
Havanna ska till en kompis bestämdes på eftermiddan o sen dess har vi letat kompis till Lithea oxå men de flesta är bortresta så jag gjorde en chansning o messade hästtokiga Josefin!
Det får bli morgondagens motionspass o jag antar att träningsvärken kommer sitta i till bra mycket närmre hösten!! :-P
Idag blev det städningen o så avslutades dagen på badet med 45-50 minuters simning.
Till imorgon borde den mesta vätskan försvunnit igen o det börjar bli dags för lite fettförbränning!!
Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela