tjockvawa

Släktträff...?

Publicerad 2013-07-31 11:03:51 i Allmänt

Ska ta med lillebror, farmor o farfar till Golfklubben på lunch idag.
Pratade med kusin förut o hon o hennes familj följer nog oxå med.
Halva släkten känns det som! Mycket trevligt!
Fast på riktigt är det ju långt ifrån halva släkten för vi är gigantiskt många i mina släkter, på båda sidor.
Både min mamma o min pappa har 3 syskon var o dessa syskon har ju minst 2 barn var... Så kusinerna är ju många! Men det är endast 3-4 st som jag umgås med ibland.
Ett par av dessa känns som mina systrar! Därför kallar jag mig gärna moster till Tessas små sötnosar! :-)
Ikväll blir det kräftskiva!
Trist bara man blir så dålig dan efter... Konstigt det där, att man blir så dålig av kräftor...? :-P

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-07-31 12:18:15

Klart du är moster!!

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-07-31 15:20:50

Vilket trevligt insiativ, ser mysigt ut på bilderna från Tessans blogg.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-31 18:32:15

Buuu jag hade också viljat vara med ju. Men på Fredag ska jag och din mor ha en kräftskiva och dricka oss vackra

Postat av: Gunilla Kalered

Publicerad 2013-07-31 18:32:49

Tokigt igen, jag är inte Anonym!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela