tjockvawa

Viktfri

Publicerad 2013-07-05 15:01:48 i Allmänt

Ja det är jag ju inte. Men idag är en dag då jag inte ska kolla min vikt. Vågfri dag. Kan ju inte hålla på att väga mej varje dag så jag litar på att jag inte gått upp...
Kände mej otroligt tung visserligen när jag skulle upp ur sängen i morse o det beror på träningvärken från helvetet! Ridning bör utövas oftare!!

Har varit på badet hela fm trots att solen inte visat sig långa stunder. Lovade barnen redan igår så vi åkte dit med hopp om solsken. Efter fyra timmar gav vi oss.

Väl hemma igen, utan Havanna som blev med en kompis hem o istället med ett extrabarn som Lithea leker med, känner jag hur trött jag är nu!
Ska sträcka ut mej en stund på sängen medan barnen leker o i väntan på semesterfiraren som snart kommer hem från sista jobbdagen i skaplig tid för en gång skull!!

Bara det att min över arm svider som faan efter att en getingjävel var tvungen att sticka mej precis när vi kom hem oxå!! Aj som satan!!
Hej hopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela