tjockvawa

Börjar bli tungt!

Publicerad 2013-06-04 20:20:21 i Allmänt

Lägger ut det igen, träningsprogrammet jag följer:
 
 
Jag är på dag 13 shit i bängen så jobbigt det börjar bli med plankan!
Fick dela upp den på två idag (fast blev tre, för andra ggn orkade jag inte lika länge som första...)
Delade upp benböjen också för dom är ju sjukt tråkiga och jobbiga! Trots att jag inte går så djupt, är ju INTE meningen man ska gå längre än 90 grader!
Ja ja bara 17 dagar kvar då!
 
Igår gick jag en promenad (med skoskav igen! Hatar mina skor!) i ca 70-75 min.
Har inte tjuvvägt mig ngt i veckan!
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-06-04 20:23:44

Jag gjorde plankan i sängen igår på knä, jösses gör du på tårna?

Hjälp mig med mitt dilemma!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-04 21:39:29

Börjar bli tungt......har det varit hela tiden men efter bara åtta dagar känner jag en förändring i kroppen samtidigt som jag har ont i lår och vaderna.
Men tack till dig som gett mig inspirationen
Puss o Kram

Postat av: Gunilla Kalered

Publicerad 2013-06-04 21:41:17

Inte vill jag vara anonym ......

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-06-10 08:27:03

Vad betyder övningarna? Är det benböj, armhävningar eller situps? Och hur går plankan till? IFALL jag vill prova alltså?;-)

Heja heja dig. Du är SÅ duktig!
Puss gurkan

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela