tjockvawa

FB-Loppis

Publicerad 2013-06-16 15:45:39 i Allmänt

Alltså shit så roligt det att sälja saker!
Jag är som vanligt billig... ;) Men då köper ju folk lite grejer som jag bara har här o det kommer till användning!
Kostar inget att lägga ut en annons och folk kommer hem o hämtar det vilket ju innebär att jag knappt behöver hålla reda på vem som köper vad...
Sen kan man ju hitta lite goa fynd själv också! TOPPEN JU!
 
Råkat hoppa över tränings-utmaningen flera dagar nu... Inte gjort ngt sen i onsdags och vet ni vad!?
Jag bryr mej inte!
Ska försöka fortsätta att utmana mig själv i plankan vart efter men idag är jag för trött.
Har ändå skött maten bra igår och idag, men enligt smygvägandet vill vågen inte vara på min sida och det suger lite eftersom jag absolut åtminstone vill gå ner det hektot som jag gick upp förra veckan så att jag ligger på delmålsvikten!
I början av veckan trodde jag ju nästan jag skulle tappa nått kilo till, men men
 
Får köra stenhårt nästa vecka igen vilket inte är supertroligt att man gör på midsommarafton. Men planerna för den dagen är ännu inte klara så vem vet, kanske stannar hemma och äter sallad hela kvällen...
Jobbar i alla fall först 6:45-15:30
 
Är inte så bitter som jag låter, bara lite småseg!
Puss
 

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-06-16 21:23:54

Ja set är så smidigt , önskar lite att jag bodde som du, nu måste jag ju tänka in lite bensinkostnad och att man liksom måste lyckad stämma in en träff!

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-06-16 21:24:20

Har du köpt ngt?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela