tjockvawa

Första semesterveckans mål

Publicerad 2013-06-27 20:42:25 i Allmänt

Ja jag skulle motionera minst 3 ggr och göra plankan minst 3 ggr i veckan under hela semestern.
Den första veckan fixade jag det i alla fall och om tiden räcker till som jag vill kanske jag till och med hinner träna fler gånger!
Simning 30 min måndag
Simning 60 min tisdag
 
Idag fick det bli löpbandet här hemma då Putte är iväg.
Joggade sammanlagt 23 minuter och gick i ca 30. Det är jag riktigt nöjd med!
 
Kom precis att tänka på en sak till som jag är riktigt nöjd med... Det är ju inte vägdag idag så det är ju inte säkert att det "håller" till på måndag men om jag inte går upp igen nu  så har jag lyckats att gå ner 10 kilo (och ett hekto) !!!
Det har ju inte gått jättefort men på 15 veckor och det tycker jag är okej! Det är ungefär 6-7 hekto i veckan!
5,5 kg till SKA jag ner om det så ska ta 15 veckor till!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela