tjockvawa

Liten cykeltur...

Publicerad 2013-06-09 14:44:21 i Allmänt

Sen sist har jag...
...Haft städdag här hemma
...Besökt Gröna Lund! En härlig dag men med långa köer!
 
 
...Haft en underbar sommardag här hemma!
...Tagit en på tok för lång cykeltur
och
...Badat i klarsjön!
 
Jag har skött maten okej, är ju svårt när man är iväg en heldag men jag gjorde så gott jag kunde och försökt göra bra val!
Cykelturen jag tog igår, gick på ren envishet. Hade bestämt mig för att ta reda på hur lång tid det tar att cykla till jobbet. Det tog ca 1 timma och 15 min! Var 1,8 mil dit. Sen var det bara att ta sig hem igen, gick inte lika fort och jag fick sååå ont i mina lår och i arslet, vilket jag har fortfarande.
Men jag brände 13 Point och unnade mig på Daim och en bit mörk choklad efter cykelturen!
Tror inte vågen visar någon sensation imorgon men det är okej för mig så länge jag inte går upp en massa...
Det här med minskat kolhydratsintag tycker jag går okej!
Men jag längtar INTE efter att fixa dagens tränings-schema eftersom låren gör ont utan att jag rör mej!
Men bara bita i det sura och köra på!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-06-09 17:45:53

Oj jäklar vad duktigt!!! 3,6 mil- skulle jag aaaaldrig klara, eller iaf aldrig försöka mig på...!

Postat av: Gunilla Kalered

Publicerad 2013-06-09 21:44:33

Kul att cykla men jag hoppas verkligen att du hade hjälm på dig. Vi kanske skulle satsa på något cykellopp, vore kul!

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-06-09 21:47:40

Blir perfekt att cykla hit fika och cykla hem!

Du är så duktig.

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-06-09 22:08:56

Vad duktig du är!! Blev en rejäl cykeltur du!! Du var verkligen värd den där dajmen sen! Kram!

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-06-10 08:03:30

Törs du?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela