tjockvawa

Morgonpromenad

Publicerad 2013-06-01 09:42:07 i Allmänt

Tog mig upp skapligt idag för att komma ut på en promenad.
Promenaden kändes ganska tung och stel men jag gick i alla fall en halvtimma och sen gjorde jag dag 10 på tränings-schemat! Börjar bli riktigt tungt där också, eller börjar ska jag väl inte säga, det har för 17 varit tungt sen dag 2-3... :p
Men jag kämpade som tusan också fixade plankan 70 sekunder!!!
Men jag gör inte alla benböj i ett streck. Idag gjorde jag 55 och sen sit up´s:en och så 50 benböj till innan jag avslutade med plankan.
 
Middagen åts igår på Thairestaurangen. Lithea skulle på kalas 17:30 så resten av familjen myste till det lite.
Jag läste inte så noga vad jag beställde och tog helt enkelt förgivet att det var ris till grytan, men det var en nudel-blandning... Där av en hel del kolhydrater men jag petade faktiskt och åt mest grönsaker och kött. Drack cola light.
Slutade att äta när jag var mätt och allt som allt igår nallade jag 7 Points av min veckobonus eftersom jag även åt lite mörk choklad som fredagsmys senare!
 
Nöjd med veckan så här långt men har ändå inte speciellt höga förväntningar till vägningen på måndag. Dels eftersom det gick så bra sist och så tror jag som sagt att det är en sån här tråkig samla-på-sig-vätska-vecka...
Men hoppas gör man ju ändå!
 
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Gunilla Kalered

Publicerad 2013-06-01 20:10:43

Men kära du, nu bygger du muskler och då går man upp i vikt första tiden men sedan kan man äta mera för dessa mastodonta muskler kräver mycke energi

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-06-01 20:21:57

Duktig du är. ! Jag tror på ett fint minus.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela