tjockvawa

Nya mål...

Publicerad 2013-06-03 18:35:06 i Allmänt

Det har ju gått väldigt bra för mig de senaste två veckorna och jag vet ju att det blir svårare och svårare och att kilona sitter allt hårdare. Jag har ju uppnått mitt delmål 2 veckor tidigare än beräknat så delmålet nu är egentligen att se till att det fortsätter gå neråt fram till v 25. Inga exakta kilon, bara det går åt rätt håll. Sen om det tänker fortsätta ta så stora skutt neråt blir jag ju inte ledsen! Tänker heller inte bli ledsen om det bara är några hekto heller, kroppen behöver nog landa lite ibland, den har ju ändå tappat 4 kilo på 2 veckor nu! Det är ändå GRYMT bra!
Lite sugen är jag allt att få på mig mina ringar och det har jag som mål och vill uppnå innan semestern är slut (v30).
Har ju även som mål att gå ner ett kilo (minst) under semestern.
 
Men idag har jag i alla fall firat och unnat mig en stor portion med spagetti och köttfärssås för det har jag varit grymt sugen på ett tag nu efter kolhydratsfria veckan. Men jag tror ta mej tusan att jag förutom idag ska fortsätta vara lite hård mot mig själv och snåla med kolhydraterna!
Lite mer motion borde jag kunna få till också och ett besök på gymmet igen, för det var ju inte igår. Men jag fortsätter med mitt tränings-schema och minns jag rätt så har jag bara plankan idag, men i 1,5 minut!!
Körde 1 min o 20 sek igår och tror jag dog lite!
 
Börjar få kommentarer på jobbet också, att de ser att jag gått ner! Det peppar en ju alltid en del med och är ju riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela