tjockvawa

oj då...

Publicerad 2013-06-14 19:36:13 i Allmänt

... skenat iväg lite i points ett par dagar nu. Igår mådde jag typ piss. Vaknade snuvig o med huvudvärk o kände av bihålor. Dessutom PMS så till o med Putte reagerade...
Ansträngde mej verkligen för att inte vara sur, tvär o arg. Trött som fasen oxå o framåt kvällen tröstade jag mig med lite för mycket mat o lite godis.
Som om det inte vore nog så ballade knät ur oxå. Haltar i mellanåt igen...
Idag kom den äntligen igång o humöret vände! Men HUNGERN är ju oemotståndlig! Bakade på jobbet! Åt av det oxå! Ja o så unnade jag mig massor med kolhydrater till fredags-kvällsmaten i form av pomme! Till det lövbiff kryddsmör o sås! Hmmm
Tänker som så att det får vara okej o jag tänker ändå äta min chokladbit till kaffet ikväll men från o med imorgon är det hårdhandskarna på igen!
Ska göra tacogratäng imorgon tillsammans med mina kollegor o trösta oss med eftersom vi jobbar helg. Det som är bra med det är att JAG handlar o fixar käk så jag tänker inte köpa fetaste färsen, fraichen, philadefian och osten. Ska inte över äta av chipsen o göra en STOR sallad!!
Blir toppen!!
Puss

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-06-15 20:10:22

Det blir nog bra. Håll i nu!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela