tjockvawa

Pinsamt!!

Publicerad 2013-06-28 15:42:04 i Allmänt

Åkte till badet vid 10 idag.
Barnen lekte badade o hade roligt.
De träffade kompisar o jag en del mammor att skvallra med.
Lithea har varit snäll o hjälpt sin syster i vattnet o håller i henne men så som man kan förstå ville Lithea leka lite själv på eftermiddan och då blev Havanna jättjurig o skrev att hon ville att nån skulle hålla i henne! Jag försökte lugnt o sansat förklara att de inte gick för tillfället. Hon blev argare o argare o skrek mer o mer så det slutade med att jag fick gå i vattnet o hämta upp henne. Skrikandes o fäktandes drog jag upp henne o fick med henne bort till våra grejer. Hon gallskrek verkligen o vägrade ta av sig badkläderna så jag fick med nästan våld slita av henne baddräkten. Var på hon slår mig o fortsätter slå efter mej! Jag skäms o folk runt omkring glor. Havanna springer iväg med sin baddräkt o ska ta den på sig igen. Fortfarande Skrikandes om hur dum hennes mamma är och att hon bara tycker om sin pappa! Jag packar ihop o hjälper Lithea med blöta kläder o förklarar sen för skrikMärta att om hon inte klär sig nu så kommer jag o Lithea åka hem utan henne. Då får jag till slut på henne kläderna o börjar gå. Hon följer med men fortfarande gråtandes...
Jag är arg så det kokar i mig o skäms så för hur min 4-åring bär sig åt!!! Det allra jobbigaste är nog att folk som inte känner oss antagligen tror att ungen är minst 5-6 år eftersom hon är ganska stor o redig (i vanliga fall) för sin ålder...
Visste inte hur jag skulle hantera det o var nästan på vippen att be en pappa Jag känner att hjälpa mej bära ut väska o sånt till bilen medan jag skulle ta ungen över axeln o kasta in henne i bilen eller nåt. Jösses!!
Här blir inget fredagsmys för miniMärta o helst skulle jag vilja hota med att aldrig besöka badet mer heller men det blir ju himla trist för övriga familjen...

Unge till salu! 2 kr blir bra!!

Kommentarer

Postat av: Gunilla Kalered

Publicerad 2013-06-28 17:49:53

Oj då! Idag är hon inte lik sin mammas moster...... Nä hon är alltid lugn och snäll

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-28 19:47:09

Jag tror hon är lite lik sin mamma! Nej vars men jag beundrar mamman!!!!
Tacka

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela