tjockvawa

Räkna kalorier

Publicerad 2013-06-23 22:16:40 i Allmänt

Hittat en app som räknar kalorier.
Tror jag gillar den. Men ska ändå fortsätta med viktväktarna.
Nu är jag bara lite hårdare mot mig själv efter att ha fått unna mej under midsommar.
Till o med så hård att jag kör lite naturdiet/nutrilett- shakes o bars.
Vill ha en stor skjuts neråt nu, men jag antar att jag inte får den skjutsen i morgon dock. Det blev en hel del dricka i fredags o så lite bakismat igår. Men det var jag värd o i dag har jag gått en promenad.
I veckan ska jag simma o promenera mera!

Inte slöa ihop bara för att det är semester!
Sen borde jag väl besöka VC oxå eftersom knät inte slutar strula o nu svullnat lite... antagligen pga vätska...?
Suck.
Kram

Kommentarer

Postat av: Kiwi

Publicerad 2013-06-24 18:06:32

Å den app måste nog jag med ladda ner.
Tack för tipset

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela