tjockvawa

Simning!

Publicerad 2013-06-24 21:28:19 i Allmänt

Simning är bra motion!
Skönt var det också när jag hoppade i ikväll, men tråkigt blev det ganska snart.
Men så blev det roligare igen när jag skrev in det i min kalori-app och fick äta lite extra!
Appen lovar att jag ska gå ner ett kilo veckan! Ska ju bli spännande att se vad vågen då säger på torsdag när jag kört en vecka (med undantag för midsommarafton o midsommardagen).
Fyllde även i viktis checklista idag och den stämmer ändå ganska överens med kalori-appen.
 
Putte vill på speedway imorgon, jag vill att han tar med båda barnen så jag kan dra bort till badet. Det vill inte barnen, de vill att jag följer med på speedway. Dilemma!
 
Funderat ut några semestermål:
1) Motionera minst 3 ggr i veckan (även legolandveckan, är borta sön-tors, men man kan väl motionera i Danmark också va?)
2) Köra plankan 3 ggr i veckan (går också att göra i Danmark!)
3) Gå ner till 77,0 kg innan semestern är slut! (jag vet att jag sagt 1 kilo minus under semestern tidigare, men njae det är ändå under 4 veckor så jag vill vara liiite hårdare..)
Tycker det är ganska bra mål då det inte innebär några förbud, bara några måsten... ;)
Och detta säger ju inte att jag inte kan unna mej lite godsaker då och då för det.
 
Hur många skickar en trisslott till mej om jag fixar semestermålen?
;)
 
Puss och Hej!
 

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-06-24 21:47:31

Jag skickar en Triss då!!! Kämpa!

Postat av: Kiwi

Publicerad 2013-06-25 06:49:01

Toppenbra mål det fixar du.
Heja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela