tjockvawa

Slarv

Publicerad 2013-06-19 08:10:18 i Allmänt

Ja jag åt bra mat under dagen på badet igår. Sallad, frukt o bara en halv glass. Tog en halv smörgås, kaffe o frukt till mellis.
Lite för mycket kålpudding till middag.
På speedwayen bidde man OTROLIGT sugen på sötsaker så det blev en kaka, några center o en kexchoklad! Usch på mej!!

Får skärpa mej nu resten av dagarna fram till midsommar!!

Vet ni vad jag vill o kanske ska börja med i höst...?!
Nybörjargrupp för vuxna i ridning!
Om jag törs o om jag får ihop livs-schemat... :-P
Bra motion o himla skojigt!
Blev så sugen igår när jag såg Lithea gallopera o prova på att hoppa hinder för första gången!!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-06-19 16:21:11

Jag vill också!!! Kan ha ungen i en BabyBjörn på bröstet då?!!! ;) Men ärligt! Jag vill!

Postat av: Moster

Publicerad 2013-06-19 16:58:18

JAG OCKSÅ! om det är på kvällstid, om de har en häst som orkar mig..........

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-06-19 21:51:20

Oj oj nu blev jag sugen men jag vet att jag inte får ihop det riktigt ännu men kom på värsta grejen . Kan vi inte hyra islsndshästar ngn dag :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela