tjockvawa

Trisslotter

Publicerad 2013-06-25 20:56:08 i Allmänt

Är det verkligen ingen mer än Tessan som känner att de kan ge mej en trisslott som belöning om jag fixar semestermålen...?
Snåljåpar! ;)
För övrigt kämpar jag på lite extra för att för en kort period få väga mindre än vad hon gör... Tessan alltså!
Jag är inte där ännu, trots att hon är höggravid och det är lite orättvist tycker jag att hon knappt kommer upp i mina kilon när hon snart ska föda och jag kan komma upp i minst 20 till om jag skulle vara höggravid!
 
Därför har jag simmat även idag!
Blev 45 min igår och 60 min idag. Körde på till klockan var 19:50 och badet stänger 20:00, sista 10 minutrarna var jag helt ensam i vattnet!
Skönt!
 
Plankan har jag gjort 2 ggr denna vecka och tänker nog vila från den i morgon!
Shit så dåligt det gått två dagar i rad nu, har som mål att försöka fixa en minut till av vad jag fixade idag!
 
Tävling i plankan på lördag via FB!
KUL!
 
Hej hopp!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-25 21:12:03

Jorå du ska få en trisslott av mig om du klarar. Dessutom ska jag bjuda dig på en brakmiddag och en fylla :)

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-06-26 11:18:19

Jaså? Vem är du då...?!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela