tjockvawa

Tunnbröd-frukost

Publicerad 2013-06-12 09:27:07 i Allmänt

Tog två, hade leverpastej och gurka på och rullade ihop!
Inte så att man blir smällfetsmätt direkt. Till det en kopp kaffe och två glas vatten.
Sjukt vad mycket det blev i Points!! 11 st.
 
Får bli något "billigt" till lunch, frukt till mellis och "billig" middag.
 
Enligt tränings-schemat var det bara plankan igår, 3 minuter! Gjorde 1 min och 15 sek först och sen 1 min o 30 sek. Idag har jag träningsvärk! Vilodag från plankan men jag har ju benböjen och sit up´s:en. Börjar tröttna måste jag erkänna och det är många på jobbet som gett upp.
Men nu har jag bara 9 dagar kvar när jag är klar med idag! Jag tänker håll i! Tråkigt är det, men snygg blir jag nog! ;)
 
Väntar på min tråkiga oregelbundna tjejvecka också, brukar tappa lite extra hekton när den väl kommer igång och vill gärna att den kommer nu innan nästa vägning! Fast o andra sidan är det lite okej om den dröjer lite så den blir något förskjuten till nästa period för annars lär den komma mitt i Legolands-semester... ;p
 
Tycker det är tråkigt när viktnedgången går så sakta och funderar på om man skulle köra en fusk-period med typ Naturdiet eller så, men jag vet ju inners inne att den metoden inte funkar så himla bra för mig. Och dessutom går jag ju upp när jag börjar äta igen...
Men kanske kan man byta ut 1-2 mål och ändå räkna Points... Men asså äsch, tvingar mej att tänka på att det faktiskt bara var den här gången som vågen bestämde sig för att inte skutta ordentligt neråt. Det är ju som sagt bra att låta kroppen landa lite, men jag blir otålig!
Kanske kan man spurta sen när jag är nära mål att dricka mig smal med Naturdiet... ;) Gå ner 3-4 kilo till den långsamma vägen och sen "fuska" de sista 3 kilona ner till 73?
Nä får se.
 
Kram o Hej!

Kommentarer

Postat av: Elmira

Publicerad 2013-06-12 10:17:41

Hej o tack för du lämna en kommentar hos mig igår, självklart får du hänga med i min resa, tunnbröd är gott, lovely

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-06-12 18:18:02

Ser du inte om någon (jag) lämnar en kommentar? Eller skiter du bara i att svara?! ;-)

Postat av: Gunilla Kalered

Publicerad 2013-06-12 20:13:21

Du är så duktig och tapper, plus att du är smal och snygg <3

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-06-13 11:17:48

Jo jag ser kommentarer... Men vart vill du att jag svara Camilla?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela