tjockvawa

Utmaning!

Publicerad 2013-06-10 10:19:30 i

Blivit utmanad att våga visa min mage och säga något positivt om den. Är en RIKTIGT svår utmaning men okej... Har fotat i alla möjliga vinklar o det är omöjligt att få den att se platt ut i alla fall utan kläder. Skulle vara modig o fotografera den sittande oxå men alltså nae, vägrar!! Dit är det 20-25 kilo kvar antar jag o så mycket tänker jag inte sträva efter...
Detta kan bli mitt mest pinsamma blogginlägg...
Så okej de positiva orden om magen... ?
1. Den har burit två underbara prinsessor!
2. Man kan börja skymta lite muskler (syns nästan på en av bilderna)
3. Stående klarar jag att visa upp den hela sommaren och vara stolt!

(p.s är INTE gravid o har inte varit på 4,5 år!)


(ser ni lite muskler...?!)

Usch va pinsam jag är men va faan ska jag gå i bikini i sommar kan jag väl visa bilder på en mage på min blogg...
Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-06-10 16:58:38

Jättefin! Och det syns muskler, häftigt!

Postat av: Gunilla Kalered

Publicerad 2013-06-11 06:03:07

Du är ju jättesmal! Jag visar inte min......eller jag menar mina!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela