tjockvawa

Veckans siffror

Publicerad 2013-06-10 08:34:58 i Allmänt

Vikt: 79,8 kg
Förändring: +0,1 kg
Totalt viktminskning: - 8,8 kg
Kvar till slutmål: 6,8 kg
 
Men jag är inte så missnöjd. Alltså det är klart man alltid gillar minus bättre än plus, men jag tycker att jag gjort bra ifrån mej de senaste två veckorna i alla fall!
Pluset den här veckan tror jag beror på kroppens vätskepåfyllnad, lite mycket motion och att jag använt mig av nästan hela veckobonusen.
Det får man ju göra och ska ändå gå ner i vikt och även att man kan äta sina aktivitetspoints (vilket jag nog inte gjort) men det brukar jag inte göra och det är nog därför jag tidigare fått så fina resultat.
Och alltså ett hekto är ju egentligen inget att bråka om.
Fortsätter jag nu som jag vet att jag kan den här veckan också så tror jag på ett skapligt skutt neråt till nästa vägning istället.
 
Nä alltså jag kommer inte sätta mej på cykeln på ett bra tag nu känns det som i rumpan!
Lårens smärta avtog under dagen igår, men alltså mina "sittben" känns var enda gång jag sätter mig nån stans!
Jag fixade gårdagens tränings-schema! Jag gör alltså INTE plankan i ett sträck! För mig är det ju omöjligt att fixa det i 2,5 min! Delar upp det, vilket jag även gör med både benböj och sit up´s.
Efter att jag fixat dagens har jag bara 11 dagar kvar och jag har börjat fundera på vad man gör sen då...?
Man kan ju inte sluta vara så där duktig med sit up´s och plankan då sladdrar väl magen till sig igen!
Kanske börja om från dag 15 eller nått (men jag hoppar benböjen för dom är ju SKITTRÅKIGA! ;) )
 
På torsdag har Lithea sommaravslutning för förskoleklassen vilket innebär sovmorgon mina lediga dagar och de dagar som jag går kväll! Nästan så semestern tjuvstartar lite av det... :)
Men om två veckor har jag riktig semester! 4 veckor!
Barnen är ledig 6 veckor eftersom Putte jobbar ett par veckor till innan han får semester, från det att min börjar alltså.
 
Vi har ju fått se solen ordentligt nu några dagar och jag tänker tro att den kommer fortsätta visa sig lagom mycket hela sommaren!
 
Hej och hå! Tar och ger mig på dagens benböj-situp´s-plank-träning nu så jag har skiten ur världen!
 
Sluss och Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-10 09:04:42

Ja fota och berömma :-) din egen alltså !
Du är så duktig !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela