tjockvawa

Helgen i bilder.

Publicerad 2013-11-17 22:33:40 i Allmänt



Det var på Mirum jag och barnen blev cirkus-inspirerade när Norrköpings cirkus och varieté uppträdde.





Vad jag bland annat har kvar att göra är att komma ikapp med tvätten som vanligt o för ett ovant öga kan ju detta se ut som mer eller mindre kaos men jag kan tala om att jag har lixom koll på röran där. Det är sorterat o ska tvättas inom snar
framtid


Observera oxå att barens jackor är tvättade!

Idag har jag ätit: Frukost, lunch, middag o två små mellanmål. Inga kakor, inget godis och jag har drukit vatten!

Jag är nöjd med dagen!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-11-18 11:01:00

Bra jobbat ser jättefint ut.
Bilden på dig och Havanna jättefin!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela