tjockvawa

Slutat snusa...?!

Publicerad 2013-11-02 12:10:43 i Allmänt

Fick för mej att prova sluta snusa igår.
Gick okej första dagen o idag har halva dan oxå snart gått o än så länge är jag snäll...

Igår frossade jag en del. Vet inte om det var för jag tjurade o tyckte synd om mej själv för det dåliga viktresultatet eller om det var för jag var snussugen o hade abstinens...

Tänker alltså inte låta bli att snusa om jag äter istället...

Hästen Lithea rider på lördagar är lite skruttig. Fång o halvhalt så idag fick vi prova att rida Lottas nya ponny. En 4-åring. Väldigt snäll men lite... alltså är ju inte så bra på hästspråk men typ känslig o lite uppmärksam... Allt gick bra o så men lite synd är det allt nu när jag tyckte Lithea o Mumlan lärt känna varanandra o Lithea galopperat lite. Typ lite tillbaka på ruta ett nu. Men det är väl nyttigt.


Kram

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-11-02 16:28:44

Du är duktig som inte snusar! Lithea är som gjord med häst! Sötissen Den andra sötissen är som gjord för kottebanan.

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-11-02 19:45:45

Men den där hästen seg ju bättre ut, liksom större :-)

Duktig du är dom inte snusar !

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-11-07 05:37:09

Fin bild!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela