tjockvawa

Spännande

Publicerad 2013-11-28 20:28:33 i Allmänt

Ska bli spännande att få komma hem o se om jag har någon födelsedagspresent som väntar mej.
Köpte en liten present till maken eftersom vi har bröllopsdag också.
Dessutom fick jag sängkläder av mamma i födelsedagspresent som jag hann att tvätt oh torktumla o bädda med, så det ska bli riktigt skönt att krypa ner sen när jag kommer hem från jobbet!
 
Även spännande med vägdag imorgon. Tror inte på nån sensation den här veckan men det ska nog fasen vara ett minus.
 
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-11-28 20:30:13

Åh vad spännande! Jag vill också veta vad du får för nåt! Tuttar va?!

Postat av: Köttbullen

Publicerad 2013-12-03 10:07:56

Oj, jag missade din födelsedag! :O Vilken tabbe! Men Grattis i efterskott!!! :D Bättre sent än aldrig... *host*

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela