tjockvawa

Det beror ju på hur man definierar...

Publicerad 2013-09-03 13:40:35 i Allmänt

Smal eller inte.
Ja det beror ju på hur man definierar ordet smal. Jag är smalare än när jag vägde 10 kilo mer. Det ser jag tydligt!
Men jag är ju tjockare än när jag vägde 65 kilo. Det ser jag oxå tydligt!
Jag strävar efter att vara smalare än jag är nu o jag vill ha ett skapligt normalt BMI o vara hälsosam.
Jag behöver inte vara fotomodellssmal för att vara nöjd men jag är heller inte nöjd med hur jag ser ut nu. Kan tycka jag duger med kläder på men det skulle kännas fint att trivas i bikini oxå!
Jag har ett mål dit jag vill komma till (73kilo) o i mångas ögon är jag då fortfarande tjock/mullig/kraftig o i andras är jag antagligen smal/mager/benig men i min värld tror jag mig vara normal då... Fast där har jag ju inte varit där på länge så jag vet ju inte...?! :-P
Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-09-03 20:13:14

Va har du för BMI nu? Och vad blir det vid 73?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela