tjockvawa

Facebook-fri vecka

Publicerad 2013-09-23 23:11:14 i Allmänt

Jaha då har jag lovat alla mina fb-vänner som läst min senaste uppdatering att jag ska hålla mej borta från fejjan i en vecka från och med ikväll/natt...
Inte många tror på mej, o ärligt talat så har jag lite ångest nu. Vad gör man istället lixom?
Jag är sjukt beroende! Ett tag nu har jag lyckats låta bli spelen, men fått ett litet återfall o spelar numer än nånsin! Både på phonen o datorn.
Man kan ju alltid hoppas jag får lite annan nytta gjord istället nu då.
Hur vet man då att jag inte smygkollar frågade en person... Men man kan väl se om man är inloggad o vännerna får väl hålla koll på det?
Jag lovar att vara ärlig o berätta om jag inte fixar det!!
Sen är vi två som gör det tillsammans. Blir lite tävling om det då oxå ju!
Önska mej lycka till! Jag kan om jag vill!
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-09-24 07:08:43

Ja nu jäklar klarar vi set här. Alltså min ap eller vad det heter är ju kvar men jag är inte inloggad tror jag?? Kan ju inte kolla ha ha. Kändes lite jobbigt igår men bättre idag. Liksom vem springer på loppis 20 gånger om dagen irl?

Vi får blogga , instagram och kanske läsa en bok pyssla lite hemma träna baka ringa till varandra och prata osv..... Vart efter kanske vi kan ha en mobilfri vecka :-)

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-09-24 07:34:41

Såklart Ni klarar det! Jag var borta från fejjan nästan två år. Var ganska skönt. Jag gick med igen för att kunna ha lite kontakt med avlägsna släktingar o gamla vänner som man bor långt ifrån, där kan jag tycka att det fyller en funktion. I övrigt tycker jag som dej Veronica. Det har mest blivit en plats för bekräftelse och skryt... Lycka till nu girls! Kraaam!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela