tjockvawa

Mera vabb

Publicerad 2013-09-23 09:50:02 i Allmänt

Tycker inte Lithea är helt återställd o frisk än. Feber är väck men hon är ganska sliten o äter som en myra. Idag ska jag tvinga i henne mat o dryck så hon samlar enegi till imorgon. Då får hon gå till skolan i alla fall men vi får kanske hoppa över ridningen...?!

Jag glömde väga mej i morse men igår kväll visade vågen att jag inte gjort någon större förändring sedan förra veckan. Har ju sagt att jag vill ner till 73 innan året är slut... Då börjar jag få bråttom. Är ca 10 kilo dit.
Men nu är det måndag o jag tar åter igen tag i helvetet! Är trött på "jojo:andet"!!
Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-09-23 18:29:19

Det klarar du =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela