tjockvawa

Shoppingjävulen drog tag i mej igår...

Publicerad 2013-09-27 03:21:23 i Allmänt

Ops...
Som jag berättade så shoppade jag ju BH.
 
Men när jag hade varit hemma o sovit, pussat på barnen och käkat lite så lämnade jag barnen hos farmor, tog en dusch och åkte tillbaka till Mirum och kollade igen på ett par stövlar jag bidde lite förtjust i. Provade dom igen. Men hittade ett par andra, 500 spänn dyrare. Rådfrågade via mms kusinen och hon tyckte dom var klart bättre än de första (som hon tyckte var jättefula), frågade expediten och en annan kund och alla var överens om att de dyraste var snyggast.
Knallade omkrig lite i butiken och de kändes bra, provade i både 39 och 40.
Och till slut köpte jag dom. 13000 spänn!
 
Sen gick jag till Cubus för jag har fått tips om att de har okej BH:ar o när jag ändå var i BH-farten så provade jag ett par stycken och kors i taket, hittade en modell jag kunde tänka mej! Den fanns dessutom i tre färger! Rosa, blå och vit med till hörande trosor!
Så snygg som jag kommer bli i det har jag nog aldrig varit i underkläder tidigare... Ha ha ha!
 
Har alltså sammanlagt gjort av med ca 2500 nu. Till mej själv!!
Ja just ja o för nån vecka sen köpte jag ju ny jacka! Bondelid, men det var ett fynd! 800 spänn bara!
Man måste ju pigga upp sig lite, så man inte deppar ihop helt!
 
För tillfället sitter jag på jobbet och försöker slå ihjäl lite tid. Har gått bra hittills men nu kommer de trötta timmarna mellan 3-5.
 
Hej Hopp

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-09-27 16:15:04

Bra jobbat önskar jag gjort detsamma :-)
Fatta hur duktig jag varit idag :/)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela