tjockvawa

Unnat oss en stor frukost!

Publicerad 2013-09-04 09:29:05 i Allmänt

Japp det är vad Havanna och jag gjort än så länge idag! Unnat oss tostade smörgåsar, men bara en av mina bestod av smör ost o marmelad.

Vi försov oss idag! Blev aningen stressad när jag såg att kl var 8 i morse när jag slog upp ögonen! Lithea börjar ju skolan då!
Men barnen klädde sig snabbt. Jag packade gympakläder åt Lithea medan hon borstade tänderna. Hon tog på sig skorna medan jag bredde en macka åt henne som hon fick äta i bilen...
8:20 knackade vi på klassrumsdörren o ursäktade oss.
Ganska bra jobbat ändå va?

Jag måste ju ha varit halvt medvetslös eller nåt? Putte säger att Havanna var vaken vid 4 o efter det hade katten levt rövare. Puttes väckar klocka ringer ju innan 6 o min skulle ha ringt 6:30...? Gjorde den det stängde jag väl av i sömnen, för jag minns inte att jag märkt något av detta...?

Blir en soft fm idag tror jag. Hade nån tanke igår om ev motion idag innan jobb men jag vet i 17. Tror jag behöver vila lite... :-P Jag menar så jag orkar ta tag i motionen nästa vecka... Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela