tjockvawa

Vill ha värme!

Publicerad 2013-09-26 18:32:57 i Allmänt

Hemma alltså!
Putte är ju som sagt i Barcelona men kommer äntligen hem i natt. Vår ventilationsfläkt (eller vad det heter) har pajat.
Då kan man inte slå värmen o ni kan tro det är kallt satan! Jag har gissat på 18 grader MAX.
Fick låna en termometer av svärmor.
Inte konstigt man fryser!


Det positiva är ju att det går åt mer energi när man fryser så jag bränner väl en extra kalori om dagen...

Nu väntar nattjobb o när jag kommer hem o ska sova får jag lägga mej jämte en varm Putte, om han inte frysit ihjäl. Han är ju van vid 25 graders värme nu... ;-)

Sov gott.

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-09-26 20:05:12

Men oj va kallt !!!! Hoppas det går snabbt att laga.

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-09-26 20:35:41

Nämen usch vad kallt!

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-09-26 20:49:35

Åh, vad skönt att få sova i ett kallt hus. Här är det för varmt men det är för kallt för att bada...
Kram

Postat av: Mammi

Publicerad 2013-09-27 18:21:19

Finns det nått mer som kan gå sönder hos er. Vilken otur ni har. Inte skönt att sova i ett kallt hus vi köpte ett nytt oljeelement idag för jag vill inte frysa. Speciellt inte nu då är jag extra frusen när jag har så lågt kalori intag.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela