tjockvawa

Ändrade jobbplaner

Publicerad 2014-04-05 22:35:45 i Allmänt

Skulle ha jobbat ikväll så igår såg jag fram emot dagens sköna sovmorgon då barnen sov hos farmor.
Men så ringde telefonen kl 6 i morse o kollegan undrade om jag kunde komma o jobba dag istället eftersom en annan kollega vabbade o så kunde vi fixa in nån annan istället för mej till kvällen.
Sjukt trött var jag men tänkte att det kunde vara värt det för o få en ledig lördagkväll.
Tyvärr störde det även mina mat o motions-planer o jag hade nog egentligen behövt den där sovmorgonen. Men sov en stund på eftermiddagen när jag kom hem o ska nu sova igen för att orka upp o jobba dag imorgon oxå. Ser fram emot en ledig dag på måndag!
Skärpning med maten måste det återigen bli nu!
Joggade igår, gick inget vidare. O får väl ta den där promenaden jag missade i förmiddags i morgon eftermiddag istället?
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela