tjockvawa

Bye bye latmask!

Publicerad 2014-04-07 21:37:33 i Allmänt

Joggade idag! Gick mycket bättre än i fredags men jag är ändå inte nöjd. Hade jag bara joggat 34 sekunder snabbare hade jag fixat halvtimman. Känns ju inte helt omöjligt att fixa det då jag förbättrar tiden lite lite då o då men ändå känns det så långt bort då jag verkligen tar ut mej varje gång!
Sjukt skönt är det efteråt i alla fall!!

En fd kollega messade senare på kvällen o undrade om jag inte skulle med till gymmet oxå. Orkade inte, har ju duschat 2 ggr redan idag (i morse för jag var typ för lat igår kväll o sen efter joggingturen) men så va faan... Att köra styrketräning ökar ju förbränningen o ökar chanserna att bli starkare o orka jogga lite snabbare, dessutom är det många dagar kvar till vägning! Jag åkte dit! Croissanter som uppvärmning i 10 minuter, sen gick jag igenom en hel drös maskiner o vi styketränade i ca 40-50 min!
Behöver jag berätta det? Men: Jag är nöjd med min motion idag!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-04-07 21:58:22

På Vårruset kommer du att flyga iväg och du kommer lugnt klara det på under 30 minuter eftersom det står folk överallt som ger energi. Men vi måste ändå träna hela vägen fram. Sedan blir det Stadsloppet.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela