tjockvawa

Dåligt humör

Publicerad 2014-04-03 20:04:09 i Allmänt

Usch känt mej down hela dan! Så sjukt sugen på fett o socker!
Kände mej irriterad på jobbet, utan att egentligen veta varför, eller jo småsaker som jag i vanliga fall lixom aldrig har problem med. Såklart visar jag inget för patienter trots att de ibland varit bidragande till att tålamodet trytit. Kollegor som inte gjort mej ett dugg fick nån sur kommentar trots att jag egentligen tycker om dom o jag kände mej stressad då jag lovat att hämta Havanna innan mellis o egentligen borde ha stannat en liten stund till på jobbet.

Havanna o jag tröstade oss i alla fall med lite god mellis idag (ja hin var oxå lite grinig för att det inte gick att leka med Nora idag)




(Taco-glass, var rikrigt god o innehöll väl en del fett o socker men inte blev jag gladare för det)

Havanna blev desto gladare!

Men sen gick jag o hämtade paket från Ellos som jag tänkte kunde pigga upp lite eftersom det innehöll en hel drös med sommarkläder, men alltså jag beställde allt i storlek 42/44 (om det var dubbelstorlek) o 42 men vissa grejer som de beiga shortsen hade jag nog föredragit i en storlek mindre men vårjackan man fick för 19 kr (!!) hade jag behövt en storlek större i (den tog jag inte ens nån bild på) sen saknades det två klänningar som kommer först i slutet på maj o på följesedeln står det att de är beställda i storlek 44, känns som om de kan bli lite förstora..?


Men imorgon är det fredag, antar att vågen inte heller kommer pigga upp mej men det får vara som det är o jag är beredd på ett litet plus men tar sen nya friska tag till nästa vecka då ägglossningen är över! Nästa vecka ska checklista noggrant fyllas i o mycket motion ska det bli! Även ordentligt med sömn o ännu en vecka närmre Barcelona, ja alltså jag tänker inte fortsätta deppa så länge till utan imorgon är jag på topp igen!
Ska ju imorgon kväll ut med "gänget" o gå på Magnus Ugglas show!

Hej hopp!





Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2014-04-04 00:12:27

Usch vad jobbigt! Kanske kan muntra upp dig med att det finns dom som har det värre.. Tex att få punka på sin högra tutte... Det känns inte så superkul det heller... Puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela