tjockvawa

Gym o god mat!

Publicerad 2014-04-12 19:19:54 i Allmänt

En härlig dag idag tycker jag!
På gymmet hade jag moster med mej o där började jag med 20 mun cykling sen körde jag styrketräning i 30 minuter innan jag avslutade med att jogga (o gå) på löpbandet i 33 minuter (5 km på ganska dålig tid med andra ord...)
Men jag är ändå nöjd med dagens motion!


Moster var framme med kameran men det är ju inte lätt o fånga nån som joggar o jag ser ju jätterolig ut!! Ha ha ha.

Sen har vi inte gjort så mycket idag, handlat, satt ihop studsmattan, städat hamserbur o lagat gooood mat.
Färskostgratinerad skinka med pasta a la recept från Linas matkasse (men några få ändringar)


Bra mathelg så här långt o jag planerar att bara överstiga mina dagliga points o nalla av veckobonusen lite till kvällen. Unnade mej lite veckobonus igår kväll oxå men ska sen försöka att resten av veckan hålla mej i skinnet o låta bli mer veckobonus o motionera en hel del till!
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela