tjockvawa

Joggat lite...

Publicerad 2014-04-14 13:56:43 i Allmänt

Jo bestämde mej för att orka jogga en sväng och åkte då upp till spåret o tog 5:an där.
Gick inte ett dugg bra o det är ju sjukt mycket backar!! Tog 37 minuter typ. Dessutom tycker jag inte ruunkeeper synkar.
Så... Ja jag gav mej i väg på en sväng till som "straff" 1,5 km o det tog typ 10 minuter till. Sammanlagt har jag alltså joggat i långsamt tempo ca 45-50 min (och gått en del!!).
 
Resten av veckan ska min höft få vila från joggning, fram till helgen i alla fall.
Men imorgon är det ridning och på onsdag ska jag ta en låååång promenad tänkte jag. Ev. mäta upp en annan 5 km-slinga för den jag springer nu är så tråkig i slutet!
 
Håller tummarna för att jag når mitt mål redan på fredag (73 kg) och att jag kan hålla det/gå ner lite till över påsken.
1 kilo neråt är ju ingen omöjlighet då jag haft en bra mat-helg och tränat ganska mycket!
 
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-04-15 09:39:32

71,2 kilo

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela