tjockvawa

Känner mej tjock!

Publicerad 2014-04-03 10:04:45 i Allmänt

Usch sånna här tråkiga dagar då jag inte alls känner mej fin längre. Känner mej pluffsig orkeslös o inte motiverad till motion. Dessutom var jag igår kväll sjukt sugen på nåt sött! Men stod emot o åt ett gäng vindruvor istället. Står ganska still på vågen oxå med nåt hekto ner vissa dagar o nåt hekto upp andra.
Men jag får tänka på de kilon jag faktiskt gått ner o suga åt mej av de fina komplimanger jag ändå får dagligen numer!
Jag är ändå på banan o jag tänker ta död på latmasken till helgen! Behöver verkligen träna muskler o jogga för nu var det på tok för många dagar sen bortsett från tisdagens ridlektion.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela