tjockvawa

Ont, det gör ont

Publicerad 2014-04-10 08:34:21 i Allmänt

Eftersom jag inte är så vältränad kommer sällan min träningsvärk dagen efter träning men igår kom vätken efter måndagens styrketräning o joggningen! Ont i precis hela kroppen o jag tycker nästan det känns lika mycket idag!! Härligt då vet jag att jag jobbade hårt i alla fall! Är ju inte så van vid gym-styrketräning heller o det ger som vanligt inte några bra resultat på vågen när jag har sån här värk men jag har ju ett dygn till på mej att gå ner för just nu står vågen fortfarande still...
Tänke ev ta en promenad idag om jag hinner innan kvällsjobb i annat fall blir det ingen träning förrän på lördag då jag tänkte besöka gymmet igen. Dessutom ska jag ha en bra mathelg den här gången o hoppas på ett STORT minus till nästa vecka istället! I min vision är det tänkt att jag även ska jogga på lördag efter gym men det beror lite på hur min höft känns för jag har haft ont i den o lite i ett knä sen förra joggningen.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela