tjockvawa

Ont i vader o höft

Publicerad 2014-04-14 08:41:06 i Allmänt

Skitont i mina vader sen träningen i lördags. Antagligen springer jag kortare o mer "trippande"(?!) steg på löpbandet. Är lite sugen på lite jogging idag men vet inte riktigt om jag vågar för min höft gör ju lite ont oxå emellanåt.
Vill ju vara lite försiktig så jag inte skadar mej innan vårruset samtidigt som jag vill vara i god form till dess...

Hade tänkt jag skulle ta en promenad igår under tiden Lithea red, istället för att sitta på läktaren o frysa men jag kom aldrig iväg utan satt ändå kvar o tittade på vilket kändes som tur då hon ramlade av! Det gick bra men ändå skönt att jag var där o såg att hon hoppade upp igen o ridläraren var coollugn. Lithea slog sig inte men jag tror hon tyckte det var lite pinsamt. Duktig tjeja var efteråt oxå som hoppade upp o galopperade mer!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela