tjockvawa

Plus minus noll

Publicerad 2014-04-04 08:36:26 i Allmänt

74,5 o jag är glad att jag står still!
Jag är trött som en gnu för jag försökte igår kväll se "Biggest loser-avsnitten" jag missat i veckan. Somnade hela tiden o fick spola tillbax flera ggr ändå missade jag vem som åkte ut...
Dessutom hade jag mardrömmar i natt, att vi hade inbrott här trots att vi var hemma.
Antagligen för att mardrömmen var verklighet för min mamma förra helgen förutom att de inte var hemma när tjuv-jävlarna tömde hennes hus på diverse dyrbarheter! Så jävla hemskt o läskigt!!

Är även trött för att jag senaste tiden jobbat som en tok! Underbart med ledig dag idag o jag ser mer o mer fram emot vår lilla minisemester då vi drar till Barcelona! Shit vad jag behöver det!! 6 dagars ledighet varav 5 st som ska tillbringas i Spanien!

Om jag vaknar till under dagen tänkte jag försöka jogga lite på löpbandet, vill helst egentligen göra det ute men då måste jag ju fixa barnvakt o jag ska ju lämna barnen hos farmor under em men då ska jag ju fixa ordning mej inför kvällens show. Får se om jag lyckas mota iväg latmasken...
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela