tjockvawa

Svar på kommentarer

Publicerad 2014-04-19 10:50:17 i Allmänt

En gång för 10-15 år sen vägde jag 10 kilo mindre än jag gör nu. Så ja jag har faktiskt varit smalare en gång i vuxen ålder. Men riktigt så mycket vill jag nog faktiskt inte gå ner den här gången.
Men jag vill nog under 70-talet i alla fall. Har tydligen ingen brådska så mycket godis som jag svullat i mej i dagarna två nu...

Jag har shoppat slut på barnbidraget redan. Lite kläder till ett av barnen i övrigt så blev det tränungskläder till mej själv o en bikini.


Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-04-19 21:58:14

Vilken tur att du inte vill gå ner tio kilo till för då skulle det skramla om dig när du rörde på dig. :)
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela