tjockvawa

Tre sekunder senare...

Publicerad 2014-04-23 20:51:51 i Allmänt

På riktigt. Tre sekunder efter att jag publicerade förra inlägget knackade det på dörren. Svärmor kom o var pratsugen... i 20 minuter o efter det återstod 7 minuter av danstiden för Havanna som jag skulle hämta så... Jaha det var den "stunden för mej själv"

På ridlektionen fick jag stallets piggaste häst o blev superfeg o fick bromsa HELA tiden vilket känns i kroppen idag! Vågade inte hoppa! Men hade riktigt kul ändå, en häst med fart i var en ny erfarenhet!

På tal om nya erfarenheter så har jag idag haft hospiterat (provat att jobba/haft praktik/studiebesök) på BB! Det var spännande, lärorikt o mycket intressant men jag vet i tusan. Var inte om som jag trodde o jag trivs himla bra på mitt GAVA trots att det var RIKTIGT RIKTIGT roligt på BB oxå!

Imorgon ska jag på en utbildning 9-11, sen hem för lunch o ge lite instruktioner till barnens mormor o farmor som ska hjälpas åt att ta hand våra prinsessor från efter lunch imorgon till på tisdag! Kommer sakna ihjäl mej efter mina flickor men ska ändå njuta av den efterlängtade Barcelona-resan!!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela