tjockvawa

Tränings-skryt!

Publicerad 2014-08-08 13:59:56 i Allmänt

Kärde idag mitt tredje walkingpass denna vecka o dessutom har jag idag varit i farten hela dagen hittills. Började dagen med snabb promenad o småspring till dagis med en övningscyklande Havanna, det är skitjobbigt o lära barn cykla!! Sen gick jag hem, det är en knapp kilometer enkel "resa" till dagis. Där efter cyklade jag p Lithea till affären (nya ica) är väl en knapp km dit oxå. Handlade. Tog sen bilen till polishuset i Norrköping för o hämta Litheas nya pass o direkt där ifrån till gymmet. En snabblunch i bilen (macka, helt fel matval!) sen joggade jag till dagis medan Lithea cyklade o så snabb promenad m lite småspring tillbaka! Innebär ju faktiskt sammanlagt promenad/jogging 4 km.
Men min jävla höft alltså!! Tror inte det är så bra att jogga egentligen för den gör konstant ont nu efter det!

Provade en sportdryck på gymmet. Vattenmelon, skitgod o 0 points!


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela