tjockvawa

Vattenlöst kök

Publicerad 2014-08-14 21:31:22 i Allmänt

Nar man inte kan anväda sig av vattnet i köket för att de var stopp i avloppet o rören visade sig vara i stort behov av att bytas ut o rörmokaren inte hade de rören hemma... Ja då får man diska i badrummet...



Jag måste erkänna... Det nya jobbet var bra mycket svårare än jag trodde faktiskt! Alltså det är så mycket nytt jag måste lära mej! Man måste ställa om rent mentalt o man bör lära sig väldigt många nya rutiner, för att inte tala om hur många nya personer man ska lära känna o trevligt är ju oxå om man kunde lära sig namnen på några av sina nya kollegor...
Det går verkligen upp o ner i hur jag känner. Ibland är det superkul, facinerande o intressant! Ibland känner jag mej bara uppgiven o frustrerad på att jag inte lär mej snabbare!
Bröt nästan ihop igår o ville tillbaka "hem" till GAVA där jag vet vad jag har!
Ältade lite med min förstående kusin o Putte peppade mej oxå fint igår kväll, då kändes det bättre.
Idag har jag haft en jättebra dag på jobbet o det har gått ganska bra även om jag fortfarande går lite vilse då o då o ibland står som ett frågetecken när jag blir tillbedd att hämta något instrument med nåt konstigt namn.
Ja o så alla dessa lappar som ska klistras på journaler o andra papper hit o dit, att man råkar kasta dom i papperskorgen är väl inte nån katastrof så länge man kan fiska upp dom igen.



Ja så hade några fått för sig att det skulle vara torsdags-kakbuffé idag oxå, klart man trvis på nya jobbet då, ha ha ha, nä jag tog inte så mycket som en kak-smula o har dessutom tränat idag. Känner mej stolt!
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela