tjockvawa

Ältar

Publicerad 2014-01-09 09:41:42 i Allmänt

Har nog snart läst om alla inflammationer, magåkommor o "anfall" man kan ha som kommer från magen. Jag har nog inte njursten o inte blindtarmsinflammation. Har nog inte gulsot heller.
Känner väl efter för noga men idag känns smärtan ännu lite bättre men den finns kvar o jag tror jag hade fel i att ryggontet var tröttont för där har jag molande värk fortfarande. Kollade tempen på morgonen nu oxå o jag ligger straxt över 37 (normaltemp 36, 5-37, 0 på mej).
Ursäkta deltaljer men magen är ur lag o väldigt lös. Jag blir ibland illamående o har halsbränna.
Annars mår jag bra.
Tänker även hela tiden på allt jag skulle velat ha sagt till läkaren. Spelar upp repliker i skallen. O ältar fram o tillbaka...
Men nu ska jag sluta älta o fokusera på att må bra.

Viktväktandet går ganska bra faktiskt men jag kan inte motionera som jag hade tänkt försöka börja lite med o jag fyller fortfarande inte i checklista som jag lovade mej själv att börja med. Men det blev ju så tokigt med gallstensanfall, fastande i två omgångar o lite svårt att äta nån dag...
Ny tag imorgon då det är vägdag.
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2014-01-09 10:41:52

Ngt är ju inte som det ska, men skönt att det är bättre.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela